- Katılım
- 29 Mayıs 2019
- Mesajlar
- 8,562
- Tepkime puanı
- 2
C++ Builder 6 projesidir.
Bu proje ile birlikte görsel programlamada nesneleri birlikte hareket ettirilmesi amaçlanmıştır. Nesnelerin birlikte hareketinden faydalanarak basit oyunlar mesela at yarışı gibi programlar yapılabilir. Örnekler daha da çoğaltılabilir.
Bu proje ile birlikte görsel programlamada nesneleri birlikte hareket ettirilmesi amaçlanmıştır. Nesnelerin birlikte hareketinden faydalanarak basit oyunlar mesela at yarışı gibi programlar yapılabilir. Örnekler daha da çoğaltılabilir.
Kod:
//---------------------------------------------------------------------------
#include <vcl.h>
#pragma hdrstop
#include "Unit1.h"
//---------------------------------------------------------------------------
#pragma package(smart_init)
#pragma resource "*.dfm"
TForm1 *Form1;
int yon=15;
int yon2=25;
int yon3=20;
//---------------------------------------------------------------------------
__fastcall TForm1::TForm1(TComponent* Owner)
: TForm(Owner)
{
}
//---------------------------------------------------------------------------
void __fastcall TForm1::Timer1Timer(TObject *Sender)
{
if(Image1->Left + Image1->Width >= Form1->Width-20)
yon=-15;
else if(Image1->Left<=0)
yon=15;
Image1->Left+=yon;
if(Image2->Left + Image2->Width >= Form1->Width-30)
yon2=-25;
else if(Image2->Left<=0)
yon2=25;
Image2->Left+=yon2;
if(Image3->Left + Image3->Width >= Form1->Width-25)
yon3=-20;
else if(Image3->Left<=0)
yon3=20;
Image3->Left+=yon3;
}
//---------------------------------------------------------------------------